Polityka Zwrotów
Oferujemy 7-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy dla wszystkich nowych subskrypcji. Jeżeli produkt nie działa prawidłowo w ciągu pierwszych 7 dni trwania subskrypcji, uprzejmie prosimy o kontakt w celu złożenia wniosku o zwrot.
Prosimy pamiętać, że zwroty są przyznawane wyłącznie w przypadku, gdy produkt nie funkcjonuje zgodnie z przeznaczeniem. Nie oferujemy zwrotów za odnowienia ani za subskrypcje aktywne przez ponad 7 dni. Ponadto, w przypadku naruszenia naszych warunków korzystania, wniosek o zwrot zostanie odrzucony.
Dodatkowe usługi, takie jak kanały premium lub usługi VOD, dodane do subskrypcji, również nie podlegają zwrotowi.
W przypadku problemów technicznych dołożymy wszelkich starań, aby je rozwiązać w możliwie najkrótszym czasie. Jeśli nie będzie to możliwe w rozsądnym terminie, dokonamy zwrotu środków.
Dziękujemy serdecznie za wybór naszej usługi i mamy nadzieję, że będą Państwo z niej zadowoleni!